سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
< 1 2 3

87/5/17
7:1 ص

آقا جون می دونی مشکل ما چیه؟ اینکه چشممون به دهن مردمه. این بابا مونو در آورده. درس برا مردم، کار ایضا، ازدواج مطابق! میل مردم، جهیزیه اون جوری که مردم بپسندن، و همه چیزای دیگه هم همین طوری.( شما قبول دارین این حرفو؟)

قبلا هم گفته بودم که گیر ما اینجاس که دستمون رو از دست بهترین راهنما ها بیرون آوردیم و گذاشتیم تو دست یه مشت راهنما نما! ؛غرب، مردم، استاد، دکتر و...

میلاد حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام مبارک.  چراغونی( البته اگه کم مصرف باشه) وشادی وشیرینی خوری این روزا خوبه، اما بازگشت به مکتب اهل بیت (علیهم السلام) از همه چیز بهتره. نیمه شعبان نزدیکه، آقا یار می خوان، قرار نیست تنها باشن. یا علی.

 

قال الصادق علیه السلام: حدثنی ابی عن ابیه علیهما السلام ان رجلا من اهل الکوفه کتب الی الحسین بن علی علیهما السلام: یا سیدی اخبرنی بخیر الدنیا و الاخره!

فکتب علیه السلام: بسم الله الرحمن الرحیم. اما بعد فان من طلب رضی الله بسخط الناس کفاه الله امور الناس، ومن طلب رضی الناس بسخط الله وکله الله الی الناس، والسلام.

حضرت امام صادق علیه السلام فرمودند: روایت کرد برای من پدرم از پدرش( که بر آن دو سلام باد) که مردی از اهل کوفه، نامه ای به محضر حضرت حسین بن علی علیه السلام نوشت، بدین مضمون که: ای سید و آقای من! مرا خبر ده که خیر دنیا و آخرت چیست؟

حضرت برای او چنین نوشتند: بسم الله الرحمن الرحیم اما بعد؛ کسی که رضای خدا را طلب کند گرچه همراه با ناراحتی و غضب مردم باشد، خداوند او را از امور مردم( ناراحتی و غضب مردم) کفایت می کند.

 و کسی که رضا و پسند مردم را با وجود غضب و سخط خداوند طلب کند، خدا او را ( امور او را) به مردم می سپارد؛ والسلام. 


  

87/5/6
11:51 ص

اگر در هیچ یک از یادداشت های (( عباد)) خیری نباشد در این یادداشت ونظایر آن می توان چیزی یافت. ما باید دنیا و آخرتمان را با راهنمایی های ائمه علیهم السلام ،بهترین عباد خدا، بسازیم. یکی از درد های جامعه ی ما ( مخصوصا دین داران ما) این است که از معارف اهل بیت علیهم السلام دور شده ایم و همین سبب شده که چون خر آسیاب به دور خود بگردیم. ما حکمت های عالم ترین بنده گان خدا را رها کرده و حرف های خودمان ( که حرفی نداریم!) و دیگران را چسبیده ایم. وای بر جامعه ای که چنین هادیانی داشته باشد اما چشمش به پسماند های تفکرات غرب. به همه ی دوستان التماس می کنم که سخنان اهل بیت علیهم السلام را در یاددشت هایشان قرار دهند. حتما از این یاددشت استفاده کنید. این سخنان عباد است نه (( عباد)).

بعضی از فرموده های حضرت امام موسی بن جعفر( علیه السلام) به هشام:

ای هشام اگر در دست تو گردو باشد و مردم بگویند مروارید است، تو را سودی ندهد در حالی که خودت می دانی در دست گردو داری. واگر در دست تو مروارید باشد و مردم بگویند گردو است، به حال تو زیانی نخواهد داشت در حالی که خودت می دانی در دست مروارید داری.

ای هشام! آفریدگان برای طاعت خدا آفریده شده اند و نجاتی جز در اطاعت نیست، و طاعت به علم است و علم به یادگیری و یادگیری با عقل استوار گردد و علم جز از عالم ربانی به دست نمی آید و شناخت عالم با عقل حاصل گردد.

ای هشام! اگر آنچه تو را کافی است بی نیازت کند پس اندک ترین چیز دنیا تو را کافی خواهد بود و اگر آنچه تو را کافی است بی نیازت نکند پس هیچ چیز از دنیا تو را کافی نخواهد بود.

ای هشام! امیر مومنان مکرر می فرمود: خداوند با چیزی برتر از عقل بندگی نشده است، و عقل انسان کامل نمی شود مگر آنکه در او شش خصلت باشد؛ از کفر و شر او در امان باشند، و هدایت و خیر از او انتظار رود، زیادی مالش را ببخشد، زیادی گفتارش باز داشته شده باشد، سهمش از دنیا قوت روزانه اش باشد و هرگز از علم سیر نشود، خواری همراه با خداوند برایش محبوب تر از عزت همراه با دیگران است، تواضع نزد او از اشرافی گری محبوب تر است. خوبی کم دیگران را زیاد و خوبی زیاد خود را اندک می شمارد. وهمگان را بهتر از خود و خودش را بدترین مردم بداند و این تمام کار است.

ای هشام! هر که از ریختن آبروی مردم خودداری کند خداوند از خطای او در روز رستاخیز بگذرد و هرکه غضبش بر مردم را فرو بخورد خداوند از خشم بر او در روز قیامت خودداری خواهد کرد.

ای هشام! برترین چیزی که بنده بوسیله ی آن به خدا نزدیک می شود، بعد از معرفت به خدا، نماز و نیکی به والدین و ترک حسد و عجب و به خود بالیدن است.

ای هشام! اندک گویی بزرگ حکمتی است، پس بر شما باد به سکوت، زیر شیوه ای نیکو و مایه ی کم گناهی و سبکی گناهان است و

درِ بردباری را محکم کنید که درش صبر است

و به راستی خدای عزیز و جلیل کسی را که بی سبب بسیار بخندد و بدون هدف بسیار پرسه زند دشمن می دارد

و بر حاکم واجب است که همچون چوپان باشد ؛ از رعیتش غافل نبوده و بر آنها بزرگی ننماید

 وبدانید که کلمه ای از حکمت گمشده ی مومن است ، پس بر شما باد به علم آموزی پیش از آن که برداشته شود و برداشته شدن علم همان از دست رفتن عالم از بین شماست.

ای هشام! مثل دنیا همانند آب دریاست. هر چه ( شخص تشنه) از آن بنوشد تشنگی او بیشتر گردد تا اینکه او را بکشد.

ای هشام! دنیا به شکل زنی چشم آبی بر حضرت مسیح مجسم شد، حضرت مسیح به او فرمود: چند شوهر کرده ای؟ او گفت: بسیار؟ آن حضرت پرسید: وهمه ی آنان تورا طلاق دادند؟ او گفت: نه، بلکه همگی را کشتم. حضرت مسیح علیه السلام فرمود: پس وای بر شوهران باقی مانده ات، چطور از پیشینیان از خویش عبرت نمی گیرند.

  

امام کاظم علیه السلام بر سر قبری حضور یافتند و فرمودند: به راستی چیزی که آخرش ین است( دنیا) سزاست که از ابتدایش مورد بی علاقه گی قرار گیرد و چیزی که ابتدایش این است( آخرت) سزاست که از آخرش ترسید.

 

حضرت موسی بن جعفر علیه السلام فرمودند: مبادا از خرج کردن در طاعت خدا بپرهیزی که دو برابرش را در معصیت خدا خواهی داد.

همه ی روایات از کتاب شریف ((تحف العقول)) نقل شده است.

 


  

87/5/3
6:35 ص

جهل مرکب وتنبلی و بی دغدغه بودن، انسان را به جایی می کشاند که بالاترین ولی خدا را تنها می گذارد.

راستی اگر همراهان رسول اکرم صلی الله علیه واله وسلم همچون ما بودند، چیزی از دین حق باقی می ماند؟ما باید مال وجانمان را را در راه دین فدا می کردیم امادر کودکی مشغول بازی بودیم، در نوجوانی وجوانی گرم درس و دانشگاه و بعد از آن گرفتار درد معاش.

 در رکاب پیامبر خدا صلی الله علیه واله بودیم و با پدران وفرزندان وبرادران وعموهای خود جنگ می کردیم.، که این مبارزه بر ایمان وتسلیم ما می افزود، وما را در جاده ی وسیع حق و صبر وبردباری برابرنا گواری ها وجهاد و کوشش برابر دشمن، ثابت قدم می ساخت.

...پس آنگاه که خدا راستی و اخلاص ما را دید، خواری وذلت را بر دشمنان ما نازل وپیروزی را به ما عنایت فرمود، تا آنجا که اسلام استحکام یا فته فراگیر شد ودر سرزمین های پهناوری نفوذ کرد.

به جانم سوگند! اگر ما در مبارزه مثل شما بودیم، هرگز پایه ای برای دین استوار نمی ماند و شاخه ای از درخت ایمان سبز نمی گردید.

نهج البلاغه- خطبه 56


  

87/4/31
12:12 ع

 

«دهه ی شصت دهی امام خمینی بود واز این پس دهه ها هر چه بیایند، به جز او انتساب نخواهند داشت.»( شهید آوینی) امام انسان واسلام را دوباره زنده کرد والبته به فرموده ی خودش اگر مردم نبودند کاری از پیش نمی رفت. امام خواب آلودگان را بیدار کرد و ذلیلان را عزیز. اما بعضی برای خودشان زیادی عزیز شدند و جام زهر را به همو که زنده شان کرده بود نو شاندند. امام قطعنامه را پذیرفت اما جنگ تمام نشد. نه فقط جنگ تمام نشد بلکه جبهه وسیع تر هم شد.امام پس از پذیرش قطعنامه پیامی دادند که شاید مهمترین چشم انداز انقلاب، پس از جنگ باشد. اما این پیام هیچ گاه در جامعه مطرح نشد. جای تعجب نیست که حرف امام خریدار نداشته باشد! چون امام هدف را نابودی همه ی نظام های بنا شده بر پایه ی صهیونیزم، سرمایه داری و کمونیزم می دانند اما آقایان خودشان بر این سه پایه تکیه کرده اند!!! مگر در دانشگاه های ما کدام اقتصاد تدریس می شود؟ هر چه هست اسلامی نیست.بگذریم.

صدا وسیما با همه ی عرض وطولش، با همه ی مدیر کل هایش، با همه ی شبکه هایش و با رادیوی موزون جوانش، یک بار هم درد ها و دغدغه ها و راهبرد های امام در این پیام را برای جوانان مطرح نکرد.

شما را قسم که این پیام را بخوانید. به جانم قسم که از ((ترانه ی مادری)) مفید تر است، و بعضی البته در این هم شک دارند.

 « هر چه هست ، انسان امروز اگر چه هنوز مبدا شمارش روزها و سال ها را بر هجرت این رسول و تولد آن دیگری نهاده است، اما دیگر قدر انبیا را نمی شناسد وتا این جهل باقی است قدر حضرت امام را نیز در نخواهد یافت، چرا که او نیز از احیا گران حیات باطنی انسان وبنیان گذاران خانه ی حقیقت است و انقلاب اسلامی، ام القرای این عصر است.» ( شهید آوینی)

بخش هایی از پیام حضرت امام را در این یادداشت می خوانید.

        متن کامل پیام        

                                                  

گزیده هایی از پیام حضرت امام:

بزرگترین درد جوامع اسلامی این است که هنوز فلسفه واقعی بسیاری از احکام الهی را درک نکرده اند، و حج با آنهمه راز و عظمتی که دارد هنوز به صورت یک عبادت خشک و یک حرکت بیحاصل و بی ثمر باقی مانده است. یکی از وظایف بزرگ مسلمانان پی بردن به این واقعیت است که حج چیست و چرا برای همیشه باید بخشی از امکانات مادی و معنوی خود را برای برپایی آن صرف کنند.

پیامبر اسلام نیازی به مساجد اشرافی و مناره های تزئیناتی ندارد پیامبر اسلام دنبال مجد و عظمت پیروان خود بوده است که متاسفانه با سیاستهای غلط حاکمان دست نشانده به خاک مذلت نشسته اند مگر مسلمانان جهان فاجعه قتل عام صدها عالم و هزاران زن و مرد فرقه های مسلمین را در طول حیات ننگین آل سعود و نیز جنایت قتلعام زائران خانه خدا را فراموش می کنند? مگر مسلمانان نمی بینند که امروز مراکز وهابیت در جهان به کانونهای فتنه و جاسوسی مبدل شده اند، که از یک طرف اسلام اشرافیت، اسلام ابوسفیان، اسلام ملاهای کثیف درباری، اسلام مقدس نماهای بیشعور حوزه های علمی و دانشگاهی، اسلام ذلت و نکبت، اسلام پول و زور، اسلام فریب و سازش و اسارت، اسلام حاکمیت سرمایه و سرمایه داران بر مظلومین و پابرهنه ها، و در یک کلمه اسلام امریکایی را ترویج می کنند، و از طرف دیگر، سر بر آستان سرور خویش، امریکای جهانخوار، می گذارند.

 

مسلمانان نمی دانند این درد را به کجا ببرند که آل سعود و خادم الحرمین به اسرائیل اطمینان می دهد که ما اسلحه خودمان را علیه شما به کار نمی بریم! و برای اثبات حرف خود با ایران قطع رابطه می کنند واقعا چقدر باید رابطه سران کشورهای اسلامی با صهیونیستها گرم و صمیمی شود تا در کنفرانس سران کشورهای اسلامی مبارزه صوری و ظاهری هم با اسرائیل از دستور کار آنان و جلسات آنان خارج شود.

 

ما درصدد خشکانیدن ریشه های فاسد صهیونیزم، سرمایه داری و کمونیزم در جهان هستیم. ما تصمیم گرفته ایم، به لطف و عنایت خداوند بزرگ، نظامهایی را که بر این سه پایه استوار گردیده اند نابود کنیم، و نظام اسلام رسول اللّه- صلی اللّه علیه و آله و سلم - را در جهان استکبار ترویج نماییم.

 

مسلمانان جهان و محرومین سراسر گیتی از این برزخ بی انتهایی که انقلاب اسلامی ما برای همه جهانخواران آفریده است احساس غرور و آزادی کنند، و آوای آزادی و آزادگی را در حیات و سرنوشت خویش سر دهند و بر زخمهای خود مرهم گذارند، که دوران بنبست و نا امیدی و تنفس در منطقه کفر به سر آمده است، و گلستان ملتها رخ نموده است و امیدوارم همه مسلمانان شکوفه های آزادی و نسیم عطر بهاری و طراوت گلهای محبت و عشق و چشمه سار زلال جوشش اراده خویش را نظاره کنند. همه باید از مرداب و باتلاق و سکوت و سکونی که کارگزاران سیاست امریکا و شوروی بر آن تخم مرگ و اسارت پاشیده اند به درآییم و به سوی دریایی که زمزم از آن جوشیده است روانه شویم، و پرده کعبه و حرم خدا را که به دست نامحرمان نجس امریکا و امریکازاده ها آلوده شده است با اشک چشم خویش شستشو دهیم. مسلمانان تمامی کشورهای جهان، از آنجا که شما در سلطه بیگانگان گرفتار مرگ تدریجی شده اید، باید بر وحشت از مرگ غلبه کنید، و از وجود جوانان پرشور و شهادتطلبی که حاضرند خطوط جبهه کفر را بشکنند استفاده نمایید. به فکر نگه داشتن وضع موجود نباشید، بلکه به فکر فرار از اسارت و رهایی از بردگی و یورش به دشمنان اسلام باشید، که عزت و حیات در سایه مبارزه است و اولین گام در مبارزه اراده است و پس از آن، تصمیم بر اینکه سیادت کفر و شرک جهانی، خصوصا امریکا را بر خود حرام کنید. ما در مکه باشیم یا نباشیم دل و روحمان با ابراهیم و در مکه است.

 

مسلمانان باید بدانند تا زمانی که تعادل قوا در جهان به نفع آنان برقرار نشود، همیشه منافع بیگانگان بر منافع آنان مقدم می شود، و هر روز شیطان بزرگ یا شوروی به بهانه حفظ منافع خود حادثه ای را به وجود می آورند.

 

آری، فلسطینی راه گم کرده خود را از راه برائت ما یافت و دیدیم که در این مبارزه چطور حصارهای آهنین فروریخت، و چگونه خون بر شمشیر و ایمان بر کفر و فریاد بر گلوله پیروز شد، و چطور خواب بنی اسرائیل در تصرف از نیل تا فرات آشفته گشت، و دوباره کوکب دریه فلسطین از شجره مبارکه لاشرقیة ولاغربیة ما برافروخت و امروز به همانگونه که فعالیتهای وسیعی در سراسر جهان برای به سازش کشیدن ما با کفر و شرک در جریان است، برای خاموش کردن شعله های خشم ملت مسلمان فلسطین نیز به همان شکل ادامه دارد و این تنها یک نمونه از پیشرفت انقلاب است و حال آنکه معتقدین به اصول انقلاب اسلامی ما در سراسر جهان رو به فزونی نهاده است و ما اینها را سرمایه های بالقوه انقلاب خود تلقی می کنیم و هم آنهایی که با مرکب خون طومار حمایت از ما را امضا می کنند و با سر و جان دعوت انقلاب را لبیک می گویند و به یاری خداوند کنترل همه جهان را به دست خواهند گرفت.

 امروز جنگ حق و باطل، جنگ فقر و غنا، جنگ استضعاف و استکبار، و جنگ پابرهنه ها و مرفهین بی درد شروع شده است و من دست و بازوی همه عزیزانی که در سراسر جهان کوله بار مبارزه را بر دوش گرفته اند و عزم جهاد در راه خدا و اعتلای عزت مسلمین را نموده اند می بوسم، و سلام و درودهای خالصانه خود را به همه غنچه های آزادی و کمال نثار می کنم و به ملت عزیز و دلاور ایران هم عرض می کنم: خداوند آثار و برکات معنویت شما را به جهان صادر نموده است، و قلبها و چشمان پرفروغ شما کانون حمایت از محرومان شده است و شراره کینه انقلابی تان جهان خواران چپ و راست را به وحشت انداخته است البته همه می دانیم که کشور ما در حال جنگ و انقلاب سختیها و مشکلاتی را تحمل کرده و کسی مدعی آن نیست که طبقات محروم و ضعیف و کم درآمد و خصوصا اقشار کارمند و اداری، در تنگنای مسائل اقتصادی نیستند، ولی آن چیزی که همه مردم ما فراتر از آن را فکر می کنند مسئله حفظ اسلام و اصول انقلاب است. مردم ایران ثابت کرده اند که تحمل گرسنگی و تشنگی را دارند، ولی تحمل شکست انقلاب و ضربه به اصول آن را هرگز نخواهند داشت. ملت شریف ایران همیشه در مقابل شدیدترین حملات تمامی جهان کفر علیه اصول انقلاب خویش مقاومت کرده است که در اینجا مجال ذکر همه آنها نیست. آیا ملت دلاور ایران در مقابل جنایات متعدد امریکا در خلیج فارس اعم از حمایت نظامی و اطلاعاتی به عراق و حمله به سکوهای نفتی و کشتیها و قایقها و سرنگونی هواپیمای مسافربری مقاومت نکرده است؟ آیا ملت ایران در جنگ دیپلماسی شرق و غرب علیه خود و ایجاد بازیهای سیاسی مجامع بین المللی مقاومت نکرده است؟ آیا ملت شجاع ایران در مقابل جنگ اقتصادی، تبلیغاتی، روانی و حملات ددمنشانه عراق به شهرها و موشکباران مناطق مسکونی و بمبارانهای مکرر شیمیایی عراق در ایران و حلبچه ، مقاومت نکرده است؟ آیا ملت عزیز ایران در مقابل توطئه منافقین و لیبرالها و زراندوزی و احتکار سرمایه داران و حیله مقدس مابان مقاومت نکرده است؟ آیا همه این حوادث و جریانات برای ضربه زدن به اصول انقلاب نبوده است؟ که اگر نبود حضور مردم، هر یک از این توطئه ها می توانست به اصول نظام ضربه بزند. که خدا را سپاس می گزاریم که ملت ایران را موفق نمود تا با قامتی استوار به رسالت خود عمل کند و صحنه ها را ترک نگوید.

 

و آنهایی هم که تصور می کنند سرمایه داران و مرفهان بی درد با نصیحت و پند و اندرز متنبه می شوند و به مبارزان راه آزادی پیوسته و یا به آنان کمک می کنند آب در هاون می کوبند. بحث مبارزه و رفاه و سرمایه ، بحث قیام و راحت طلبی ، بحث دنیاخواهی و آخرتجویی دو مقوله ای است که هرگز با هم جمع نمی شوند. و تنها آنهایی تا آخر خط با ما هستند که درد فقر و محرومیت و استضعاف را چشیده باشند.

 

امروز خمینی آغوش و سینه خویش را برای تیرهای بلا و حوادث سخت و برابر همه توپها و موشکهای دشمنان باز کرده است و همچون همه عاشقان شهادت، برای درک شهادت روزشماری می کند. جنگ ما جنگ عقیده است، و جغرافیا و مرز نمی شناسد و ما باید در جنگ اعتقادیمان بسیج بزرگ سربازان اسلام را در جهان به راه اندازیم.

 

و چه شیرینی بالاتر از اینکه ملت بزرگ ایران مثل یک صاعقه بر سر امریکا فرود آمده است. چه شیرینی بالاتر از اینکه ملت ایران سقوط ارکان و کنگره های نظام ستمشاهی را نظاره کرده است و شیشه حیات امریکا را در این کشور شکسته است و چه شیرینی بالاتر از اینکه مردم عزیزمان ریشه های نفاق و ملیگرایی و التقاط را خشکانیده اند و انشاءاللّه شیرینی تمام ناشدنی آن را در جهان آخرت خواهند چشید. نه تنها کسانی که تا مقام شهادت و جانبازی و حضور در جبهه پیش رفته اند، بلکه آنهایی که در پشت جبهه با نگاه محبت بار و با دعای خیر خود جبهه را تقویت نموده اند از مقام عظیم مجاهدان و اجر بزرگ آنان بهره برده اند.خوشا به حال مجاهدان! خوشا به حال وارثان حسین - علیه السلام! اذناب امریکا باید بدانند که شهادت در راه خدا مسئله ای نیست که بشود با پیروزی یا شکست در صحنه های نبرد مقایسه شود. مقام شهادت، خود اوج بندگی و سیر و سلوک در عالم معنویت است. نباید شهادت را تا این اندازه به سقوط بکشانیم که بگوییم در عوض شهادت فرزندان اسلام تنها خرمشهر و یا شهرهای دیگر آزاد شد. تمامی اینها خیالات باطل ملی گراهاست. ما هدفمان بالاتر از آن است. ملی گراها تصور نمودند ما هدفمان پیاده کردن اهداف بین الملل اسلامی در جهان فقر و گرسنگی است.

ما می گوییم تا شرک و کفر هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست، ما هستیم.ما بر سر شهر و مملکت با کسی دعوا نداریم. ما تصمیم داریم پرچم لا اله الا اللّه را بر قلل رفیع کرامت و بزرگواری به اهتزاز درآوریم.

 

پس ای فرزندان ارتشی و سپاهی و بسیجی ام، و ای نیروهای مردمی ، هرگز از دست دادن موضعی را با تاثر و گرفتن مکانی را با غرور و شادی بیان نکنید که اینها در برابر هدف شما به قدری ناچیزند که تمامی دنیا در مقایسه با آخرت

امروز روز هدایت نسلهای آینده است. کمربندهاتان را ببندید که هیچ چیز تغییر نکرده است. امروز روزی است که خدا اینگونه خواسته است و دیروز خدا آنگونه خواسته بود و فردا انشاءاللّه روز پیروزی جنود حق خواهد بود. ولی خواست خدا هر چه هست ما در مقابل آن خاضعیم و ما تابع امر خداییم، و به همین دلیل طالب شهادتیم و تنها به همین دلیل است که زیر بار ذلت و بندگی غیرخدا نمی رویم. البته برای ادای تکلیف همه ما موظفیم که کارها و مسائل مربوط به خودمان را به بهترین وجه و با درایت و دقت انجام دهیم. همه می دانند که ما شروع کننده جنگ نبوده ایم. ما برای حفظ موجودیت اسلام در جهان تنها از خود دفاع کرده ایم.

 

و حال آنکه این وظیفه اولیه ما و انقلاب اسلامی ماست که در سراسر جهان صدا زنیم که ای خواب رفتگان! ای غفلت زدگان! بیدار شوید و به اطراف خود نگاه کنید که در کنار لانه های گرگ منزل گرفته اید. برخیزید که اینجا جای خواب نیست! و نیز فریاد کشیم سریعا قیام کنید که جهان ایمن از صیاد نیست! امریکا و شوروی در کمین نشسته اند، و تا نابودی کاملتان از شما دست بر نخواهند داشت.


راستی اگر بسیج جهانی مسلمین تشکیل شده بود، کسی جرات اینهمه جسارت و شرارت را با فرزندان معنوی رسول اللّه - صلی اللّه علیه و آله و سلم - داشت؟امروز یکی از افتخارات بزرگ ملت ما این است که در برابر بزرگترین نمایش قدرت و آرایش ناوهای جنگی امریکا و اروپا در خلیج فارس صف آرایی نمود. و اینجانب به نظامهای امریکایی و اروپایی اخطار می کنم که تا دیر نشده و در باتلاق مرگ فرونرفته اید، از خلیج فارس بیرون روید. و همیشه اینگونه نیست که هواپیماهای مسافربری ما توسط ناوهای جنگی شما سرنگون شود، که ممکن است فرزندان انقلاب ناوهای جنگی شما را به قعر آبهای خلیج فارس بفرستند.

 

نکته مهمی که همه ما باید به آن توجه کنیم و آن را اصل و اساس سیاست خود با بیگانگان قرار دهیم این است که دشمنان ما و جهانخواران تا کی و تا کجا ما را تحمل می کنند و تا چه مرزی استقلال و آزادی ما را قبول دارند. به یقین آنان مرزی جز عدول از همه هویتها و ارزشهای معنوی و الهیمان نمی شناسند. به گفته قرآن کریم، هرگز دست از مقاتله و ستیز با شما بر نمی دارند مگر اینکه شما را از دینتان برگردانند. ما چه بخواهیم و چه نخواهیم صهیونیستها و امریکا و شوروی در تعقیبمان خواهند بود تا هویت دینی و شرافت مکتبی مان را لکه دار نمایند.

ما باید خود را آماده کنیم تا در برابر جبهه متحد شرق و غرب، جبهه قدرتمند اسلامی - انسانی با همان نام و نشان اسلام و انقلاب ما تشکیل شود، و آقایی و سروری محرومین و پابرهنگان جهان جشن گرفته شود. مطمئن باشید قدرتهای شرق و غرب همان مظاهر بی محتوای دنیای مادی اند که در برابر خلود و جاودانگی دنیای ارزشهای معنوی قابل ذکر نمی باشند. من به صراحت اعلام می کنم که جمهوری اسلامی ایران با تمام وجود برای احیای هویت اسلامی مسلمانان در سراسر جهان سرمایه گذاری می کند و دلیلی هم ندارد که مسلمانان جهان را به پیروی از اصول تصاحب قدرت در جهان دعوت نکند و جلوی جاه طلبی و فزونطلبی صاحبان قدرت و پول و فریب را نگیرد. ما باید برای پیشبرد اهداف و منافع ملت محروم ایران برنامه ریزی کنیم. ما باید در ارتباط با مردم جهان و رسیدگی به مشکلات و مسائل مسلمانان و حمایت از مبارزان و گرسنگان و محرومان با تمام وجود تلاش نماییم و این را باید از اصول سیاست خارجی خود بدانیم. ما اعلام می کنیم که جمهوری اسلامی ایران برای همیشه حامی و پناهگاه مسلمانان آزاده جهان است و کشور ایران به عنوان یک دژ نظامی و آسیب ناپذیر نیاز سربازان اسلام را تامین و آنان را به مبانی عقیدتی و تربیتی اسلام و همچنین به اصول و روشهای مبارزه علیه نظامهای کفر و شرک آشنا می سازد.

 

شما می دانید که من با شما پیمان بسته بودم که تا آخرین قطره خون و آخرین نفس بجنگم، اما تصمیم امروز فقط برای تشخیص مصلحت بود و تنها به امید رحمت و رضای او از هر آنچه گفتم گذشتم و اگر آبرویی داشته ام با خدا معامله کرده‌ام. عزیزانم، شما می دانید که تلاش کرده ام که راحتی خود را بر رضایت حق و راحتی شما مقدم ندارم. خداوندا، تو می دانی که ما سر سازش با کفر را نداریم. خداوندا، تو می دانی که استکبار و امریکای جهانخوار گلهای باغ رسالت تو را پرپر نمودند. خداوندا، در جهان ظلم و ستم و بیداد، همه تکیه گاه ما تویی ، و ما تنهای تنهاییم و غیر از تو کسی را نمی شناسیم و غیر از تو نخواسته ایم که کسی را بشناسیم. ما را یاری کن، که تو بهترین یاری کنندگانی. خداوندا، تلخی این روزها را به شیرینی فرج حضرت بقیةاللّه - ارواحنا لتراب مقدمه الفداء - و رسیدن به خودت جبران فرما.


فرزندان انقلابی ام، ای کسانی که لحظه ای حاضر نیستید که از غرور مقدستان دست بردارید، شما بدانید که لحظه لحظه عمر من در راه عشق مقدس خدمت به شما می گذرد. می دانم که به شما سخت می گذرد، ولی مگر به پدر پیر شما سخت نمی گذرد؟ می دانم که شهادت شیرینتر از عسل در پیش شماست، مگر برای این خادمتان اینگونه نیست؟ ولی تحمل کنید که خدا با صابران است.

 

 


  
مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
صفحه‌های دیگر
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ